Οι φήμες για την πιθανή επιστροφή του Μανού Γκαρθία στον Άρη έχουν ξεκινήσει και αξίζει να δούμε τι έκανε ο Ισπανός μέσος απ' όταν αποχώρησε από το «Κλεάνθης Βικελίδης».
Τον Φεβρουάριο του 2025, ο Άρης ανακοίνωσε την πώληση του Μανού στην Κάνσας Σίτι, για ένα ποσό κοντά στα 4 εκατομμύρια ευρώ. Μετά από σχεδόν τρία χρόνια παρουσίας στη Θεσσαλονίκη, ο Ισπανός αποχώρησε για τις ΗΠΑ και έκτοτε έχει αγωνιστεί σε συνολικά 43 αναμετρήσεις.
Στο MLS του 2025 σημείωσε δύο τέρματα και μοίρασε έξι ασίστ, δείχνοντας πως δεν δυσκολεύτηκε να προσαρμοστεί, καθώς κατάφερε αρκετά άμεσα να αναδείξει τις ικανότητες του.
Στη σεζόν που διανύουμε, έχει αγωνιστεί σε όλες τις αναμετρήσεις της Κάνσας στο MLS και μπορεί ο ίδιος να μετρά ένα γκολ και τρεις ασίστ, σε 14 παιχνίδια, όμως η ομάδα του βρίσκεται στον πάτο της βαθμολογίας και η απόσταση από τα playoff του MLS είναι ήδη στους 9 βαθμούς.
Πιθανή η επιστροφή του στον Άρη
Η μεταγραφική περίοδος στην Ελλάδα ανοίγει σύντομα και το όνομα του Μανού έχει ακουστεί αρκετά για τον Άρη, ο οποίος δείχνει πως θα ψάξει γνώριμες λύσεις.
Ο παίκτης βέβαια δεσμεύεται με συμβόλαιο έως τον επόμενο Δεκέμβριο, πράγμα που σημαίνει πως οι «κιτρινόμαυροι» θα χρειαστεί να βγάλουν ένα ποσό από τα ταμεία τους.
