Εξωτερικό

Οι αριθμοί των Ευρωπαϊκών διοργανώσεων που δείχνουν τον δρόμο στον Ολυμπιακό

post-img

Ο Ολυμπιακός θα αγωνιστεί φέτος στη League Phase του Champions League και τα έσοδα του αναμένεται να εκτοξευθούν. 

Η σεζόν που ολοκληρώθηκε βρήκε την Τσέλσι νικήτρια του Conference League, όμως τα έσοδα που προέκυψαν από αυτή την επιτυχία ήταν ελάχιστα περισσότερα από αυτά που έλαβε η χειρότερη ομάδα της League Phase του Conference League.

Τα 22 εκατομμύρια της Τσέλσι

 Η Τσέλσι είχε το απόλυτο των νικών στη League Phase του Conference League, κερδίζοντας και τις έξι αναμετρήσεις που έδωσε, σκοράροντας συνολικά 26 τέρματα και δεχόμενη μόλις πέντε. 

 Στη φάση των 16 βρέθηκε απέναντι στην Κοπεγχάγη, την οποία απέκλεισε με δύο νίκες (1-2/1-0) και στα προημιτελικά προσπέρασε το εμπόδιο της Σλόβαν Μπρατισλάβας, με συνολικό σκορ 4-2. Στα ημιτελικά πέρασε εύκολα από την Γιουργκάρντεν, με δύο νίκες (1-4/1-0) και στον μεγάλο τελικό επικράτησε, με ανατροπή, της Ρεάλ Μπέτις (1-4).

 Όσον αφορά τα έσοδα της, από τη διοργάνωση, ανήλθαν στα 22 εκατομμύρια ευρώ.

Τα σχεδόν 22 εκατομμύρια της Σλόβαν Μπρατισλάβας

 Η Σλόβαν Μπρατισλάβας βρέθηκε στη League Phase του Champions League κι ο απολογισμός της ήταν τραγικός.

 Ο σύλλογος της Σλοβακίας δεν κατάφερε να κερδίσει κανένα παιχνίδι, ολοκληρώνοντας τη League Phase με οκτώ ήττες σε ισάριθμα παιχνίδια. Σκόραρε συνολικά μόλις πέντε τέρματα, ενώ δέχθηκε 27, έχοντας το υψηλότερο παθητικό του ομίλου. 

 Οικονομικά όμως δεν τα πήγε κι άσχημα, καθώς έβαλε στα ταμεία της 21.870.000 ευρώ, δηλαδή λίγα λιγότερα από τη νικήτρια του Conference League.

Ανοίγει ο δρόμος για τον Ολυμπιακό

 Ο Ολυμπιακός κατέκτησε πέρσι το Conference League και γνωρίζει πολύ καλά τα έσοδα που μπορεί να φέρει η διοργάνωση. 

 Μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος και την είσοδο του στη League Phase του Champions League, οι «Ερυθρόλευκοι» ήρθε η ώρα να γνωρίσουν και τα έσοδα που έχει η νέα μορφή του Champions League κι αν εξετάσουμε το γεγονός πως διαθέτουν ένα αρκετά πιο ανταγωνιστικό σύνολο από τη Σλόβαν Μπρατισλάβας, ίσως δούμε ρεκόρ εισπράξεων.

About Us

The argument in favor of using filler text goes something like this: If you use arey real content in the Consulting Process anytime you reachtent.

Instagram

Cart