Η Πογκόν μας έδειξε πως λανσάρεις μια φανέλα με ταυτότητα
Η Πογκόν τράβηξε τα βλέμματα με την παρουσίαση της φετινής της εμφάνισης για τα εκτός έδρας παιχνίδια, συνδυάζοντας το ποδόσφαιρο με την αισθητική.
Η Πογκόν τράβηξε τα βλέμματα με την παρουσίαση της φετινής της εμφάνισης για τα εκτός έδρας παιχνίδια, συνδυάζοντας το ποδόσφαιρο με την αισθητική.
Επιστρέφει το ιστορικό «ASR» στο έμβλημα της Ρόμα, που παρουσιάζεται ως προοδευτική επιστροφή στις ρίζες του συλλόγου.
Η Nike ενώνει τέσσερις ποδοσφαιρικούς ήρωες και μάς γυρίζει πίσω στον χρόνο με τον πιο συγκινητικό τρόπο.
Ένα υπέροχο κορεό δημιούργησαν οι φίλαθλοι της Σάλκε, αποδεικνύοντας πως έχουν το know how.
Η φανέλα «Light of Smyrna» αναγεννιέται ξανά, με PANSiK πινελιές.
Το Μαγδεμβούργο γιορτάζει τα 10 χρόνια του στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο με μία εντυπωσιακή επετειακή φανέλα.
Ο Έκτορ Μπεγερίν παίζει πλέον μπάλα σε δύο τομείς, δημιουργώντας το δικό του brand.
The argument in favor of using filler text goes something like this: If you use arey real content in the Consulting Process anytime you reachtent.