Β' Εθνική

Το Αιγάλεω γίνεται Selling Club

post-img

Το Αιγάλεω πούλησε δύο παίκτες του σε ομάδες της Superleague αυτό το καλοκαίρι, δείχνοντας τον δρόμο και σε άλλα κλάμπ της Superleague 2. 

 Στο Finale.gr σας είχαμε παρουσιάσει το προφίλ του Γιάννη Κουρουγκιαούρη, ο οποίος στα 16 του πήρε χρόνο συμμετοχής με την πρώτη ομάδα του «Σίτι», ενώ αναδείξαμε την επιτυχία των ακαδημιών της ομάδας. 

 Αυτή τη φορά, θα ασχοληθούμε με δύο άλλα ταλέντα που ανέδειξε το Αιγάλεω και φέτος θα αγωνίζονται στα «μεγάλα σαλόνια».

Δόθηκε μάχη για τον Πέτρο Κολοκοτρώνη

 Γεννημένος τον Δεκέμβρη του 2007, ο Πέτρος Κολοκοτρώνης βρέθηκε αρχικά στις ακαδημίες της ΑΕΚ και στη συνέχεια σε αυτές του Παναθηναϊκού, όμως καμία δεν κατάφερε να δει το ταλέντο του κι έτσι αποχώρησε ως ελεύθερος για το Αιγάλεω, εκεί όπου πήρε τις ευκαιρίες του και σε ηλικία 17 ετών αγωνίστηκε στη Β' Εθνική. 

 Πραγματοποίησε πέντε συμμετοχές στα playoff και πολύ γρήγορα μπήκε στο μπλοκάκι σχεδόν όλων των μεγάλων ομάδων της χώρας, με τον Ολυμπιακό να κερδίζει την υπογραφή του, έναντι ενός ποσού που πλησιάζει τις 100.000 ευρώ. 

 Ο νεαρός ποδοσφαιριστής υπολογίζεται για τη Β' ομάδα, ενώ έπαιξε στην πρεμιέρα της Κ19 δίνοντας μάλιστα και μία ασίστ. 

Ο Βοριαζίδης θα έχει την ευκαιρία του στον Άρη

 Κάθε ομάδα που αγωνίζεται στο Κύπελλο Ελλάδας θα πρέπει να έχει σε κάθε αγώνα τουλάχιστον έναν ποδοσφαιριστή κάτω των 21 ετών στην ενδεκάδα. Αυτός ο κανονισμός ανάγκασε τον Άρη να αναζητήσει επιλογές που θα καλύπτουν αυτή την προϋπόθεση και η έρευνα για ταλέντα τον οδήγησε στον Μιχάλη Βοριαζίδη.

 Ο 20χρονος μέσος μπήκε από νωρίς στα βάσανα, καθώς στα 15 του έπαιζε στην επαγγελματική Football League με τη φανέλα της ΑΕΠ Κοζάνης, ενώ στη συνέχεια δοκίμασε τις δυνάμεις του στο εξωτερικό. Πέρσι επαναπατρίστηκε για το Αιγάλεω και εκμεταλλεύτηκε τις ευκαιρίες που πήρε, καθώς αγωνίστηκε σε συνολικά 21 αναμετρήσεις, μοιράζοντας δύο ασίστ. 

 Οι εμφανίσεις του ήταν καλές κι έπεισαν τον Άρη να βγάλει από τα ταμεία του σχεδόν 100.000 ευρώ για να τον αποκτήσει. 

 

About Us

The argument in favor of using filler text goes something like this: If you use arey real content in the Consulting Process anytime you reachtent.

Instagram

Cart